رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران از اعمال محدودیت ترافیکی راهپيمايي يوم الله 22 بهمن در شهرستان "ساری" خبر داد. 
کد خبر: ۱۰۹۱۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴ 09 February 2023

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "نصرالله بیگلری" ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب با اعلام این خبر، گفت: با توجه به برگزاری راهپیمایی عظیم 22 بهمن ماه در سطح شهر ساری و شهرستان های تابعه مقررات شدآمدی در سطح معابر عمومی و خیابان های منتهی به محل برگزاری راهپیمایی اعمال خواهد شد. 

اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در ساری   


وی تصریح کرد: در سطح شهرستان ساری مسیر راهپیمایی از "میدان ساعت - خیابان جمهوری اسلامی- چهار راه ابن شهر آشوب - خیابان فردوسی - میدان شهید قاسمی - بلوار آزادی به مقصد میدان امام خمینی(ره)" برگزار خواهد شد و محدوديت ترافيكي در میادین و خیابان های شهر اعمال می شود.
رئیس پلیس راهور مازندران با اشاره به اینکه، محدودیت ترافیکی از ساعت 8 صبح روز شنبه 22 بهمن ماه اعمال خواهد شد، افزود: این محدودیت در"میدان شهدا - سه راه کشاورزی - خیابان شیخ طبرسی- خیابان خاقانی - تقاطع و بریدگی بیمارستان بوعلی سینا - خیابان جام جم" و کلیه مسیرهای منتهی به خیابان" آزادی " اعمال می شود.
سرهنگ بیگلری از شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه ای که قصد تردد از شرق به غرب و بالعکس شهرستان ساری را دارند، خواست، از کمربندی شرقی و غربی برای تردد استفاده کنند.
وی افزود: شهروندان و رانندگانی که قصد عزیمت به سمت "کیاسر" و استان "سمنان" را دارند از کمربندی "سلیم بهرامی" و بلوار "کشاورز" تردد کنند.
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان مازندران با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی همزمان با عبور راهپیمایی کنندگان و به صورت گام به گام برداشته می شود از شهروندان خواست: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، پلیس را در برقراری نظم وامنیت یاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار